skuteczne odchudzanie brzucha

Skuteczne odchudzanie brzucha – dlaczego wiele osób się poddaje?

Czy często zdarza Ci się słyszeć, że ktoś zaczyna odchudzanie z brzucha, a już tydzień później widzisz jak dieta została porzucona? Zastanawiasz się czasem, dlaczego tak się dzieje? Czy naprawdę skuteczne odchudzanie się jest takie trudne i nieosiągalne? Sprawdź, dlaczego wiele osób rezygnuje z walki o szczupła sylwetkę i płaski brzuch.

Wiara w dietetyczne cuda

Podstawowym problemem, z jakim musi zmierzyć się każdy, kto jest na diecie odchudzającej jest fakt, że żadna „dieta cud dla każdego” nie istnieje. Dlaczego? Ponieważ to, co przynosi szybkie efekty u jednej osoby nie oznacza, że przyniesie równie zaskakujące rezultaty u innej. Pamiętaj, że na tempo odchudzania mają wpływ różne czynniki, od Twoich uwarunkowań genetycznych i ewentualnych schorzeń, poprzez ilość tkanki tłuszczowej, aż po tryb życia.

Skuteczne odchudzanie brzucha – dlaczego wiele osób się poddaje?

A oto inne powody, dla których rezygnujemy z diety na płaski brzuch (i nie tylko):

 

lenistwo a odchudzanie

  • Zapominalstwo – każdy rodzaj diety wymaga dbania o prawidłowe nawodnienie organizmu. Wiele osób nie ma nawyku regularnego picia wody inajzwyczajniej o tym zapominają. A bez picia niegazowanej wody w ilości 1,5-2 litry dziennie odchudzanie po prostu nie może się udać. Aby poradzić sobie z tym problemem, wystarczy zainstalować w telefonie  specjalną aplikację, która przypominania o piciu wody. Niekiedy zapominalstwo dotyczy także suplementów diety, których regularne przyjmowanie ma schudnąć z brzucha. I tutaj z pomocą przychodzi telefon, bo wystarczy nastawić odpowiednie budziki o wskazanych godzinach.

 

  • Brak konsekwencji – żadna dieta nie przyniesie pożądanych efektów, jeśli nie będzie ona wiernie przestrzegana. Do najczęstszych „grzechów” należy przekraczanie ilości posiłków, zwiększanie ich gramatury, lekceważenie godzin wyznaczonych na jedzenie. Ale takie drobne potknięcia zdarzają się każdemu, dlatego zamiast rozpamiętywać i rezygnować, trzeba dać sobie „rozgrzeszenie” i jak najszybciej wrócić do planu.

 

  • Lenistwo – bo niby chce się schudnąć, a w konsekwencji okazuje się, że wcale nie aż tak bardzo. Żadna dieta nie przyniesie szybkiego efektu bez wsparcia jej aktywnością fizyczną. A przecież wystarczy codziennie znaleźć półgodzinny na intensywny spacer, jazdę na rowerze, basen lub ćwiczenia przy ulubionej muzyce.

 

Umówmy się: najważniejsze to wyznaczyć sobie cel i trzymać się go.

Skomentuj